Nilfisk Power Allergy New blauw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Nilfisk Power Allergy New blauw op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Seinfelt 09-02-2013

Allereerst hij is absoluut niet zo stil zoals hier vermeld (55 dB), dit staat verkeerd op kieskeurig! Hij maakt evenveel herrie als onze vorige stofzuiger van 10 jaar oud (70 dB lees ik op andere sites). Wel jammer want we waren net op zoek naar een stillere stofzuiger en dit gaf voor mij uiteindelijk de doorslag om deze te bestellen.

Voor de rest is het een hele mooie stofzuiger en werkt hij verder prima. Zeer goede zuigkracht. En daar gaat het uiteindelijk om bij een stofzuiger. Ook de verstelbare buis is erg handig, dat had onze oude stofzuiger niet.

De handleiding is slecht, we hebben op de doos moeten zien waar de kleine hulpstukken in de stofzuiger verborgen zitten. Het klepje is heel mooi in het design verwerkt waardoor het niet zo snel opvalt.

Qua duurzaamheid kan ik niks zeggen, maar mijn verwachtingen van Nilfisk zijn hoog. Hij klinkt, voelt en rolt in ieder geval heel degelijk. De slang voelt als het zwakste onderdeel, een beetje dun en geen harde bocht aan de stofzuiger.